Bad pa Karlslund

Idag spenderade vi dagen pa Karlslundsbadet. Jag, lilleman, Angelica och Rebecca. Elliott ger det tio badblojor av tio mojliga. Han alskar att plaska och vara i vattnet. Han far inte sa mycket av den varan da det valdigt latt torkar ut hans hud. Tva ganger i veckan far han noja sig med att bada, men istallet for han da bada riktigt lange. Ofta sa lange att jag far fylla pa med nytt varmvatten i hans lilla badbalja. Skulle han vara riktigt skitig far han ju sig ett bad saklart.
Hur som helst var det skont och jag simmade nagra langder. Det var inte mycket att skryta med, men nagra blev det :) Nar vi kom hem sov kotten en stund och jag vilade mig pa soffan. Det tar minsann pa krafterna att ligga och sloa i en pool haha.
 
Vi tog sovmorgon till. 9.20 idag!!!!!!!! Det har typ aldrig hant. Mojligen nar han var riktigt liten. Han vaknade 6.30 imorse och jag kande mig ganska morbultad da jag tvunget skulle lasa hela ut hela boken jag kopte pa Willys igar. Jag tog in honom i sovrummet och sa sov vi ett par timmar till.
Jag alskar deckare och tycker att Carin Gerhardsen skriver riktigt bra bocker. Detta var hennes nya (?) Gideons ring. Sist jag laste en bok av henne var kvallen/natten innan vi akte in for igangsattning av lilleman. Alltsa ett tag sedan. Och aven da satt jag och stracklaste boken till. 02.30. Inte sa genomtankt, da jag skulle in och foda barn dagen efter haha. Men det gick det ocksa.
 
Om mindre an en vecka ar det julafton! Hela hosten och vintern har gatt sa galet fort. Ja, egentligen hela aret. Men sa sager val alla. Nar man fyller dagarna med liv, da gar tiden fort (nej det ar inte alls snott fran fritidsresor haha). Jag ser fram emot julafton riktigt mycket, mest for lillemans skull. Det ska bli mysigt att fira med slakten och proppa magen full med mat och goda nyttigheter saklart. Men julen ar ju barnens hogtid. Och nu nar jag har barn, ja da langtar jag minsann ocksa :) Pa sondag ska vi gora julgodis. Jag tankte gora julgodis som kanske inte ar julgodis egentigen, som Elliott kan ata.
 
Busfro!
Leksaker ar till for att klattra pa, sa det sa.
Badbollen leker med en badanka
Mycket spannande
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0