Nu ar det var

Igar var det den forsta riktiga vardagen. Sakert nara 10 + grader och stralande sol. Vi grillade korv ute i saxtorp och satt och hade det gott i solen. Lilleman hade sovit hos mormor och morfar. Jag och Linda var pa barnloppisen i Haljarp. Jag fyndade mycket Newbie klader till bebisen, klanningar, leggings, bodies och annat fint. Till Elliott fyndade jag t-shirt, trojor, ett par bodies, nagra shorts, en fin varjacka och nagra leksaker. Favoriten var en modell storre leksaks lastbil for 15 ;- och en Mickey Mouse telefon (ljudet funkade inte, gissa om det inte gor nagot haha) for 5 ;-. Allt detta for 360 kr.
 
Jag vill ga pa fler barnloppisar. Detta var allra forsta gangen jag var pa en barnloppis. Det kommer definitivt ske fler ganger. Nar jag sen kom till saxtorp, kom mammas och Bengts granne Sara over med en hel kass med klader till Elliott. Som jag fick gratis, jattesnallt :) Dem har en pojke i samma alder som Elliott, men han ar mycket storre an vad han ar. Det var mycket fint, flera par jeans och byxor. Mycket t-shirts och trojor. Aven ett par pyjamaser.
En bra dag pa kladfronten med andra ord. Nu har barnen mycket klader sa dem slipper ga nakna :)
 
Som sagt grillade vi korv och njot av solen. Jag satt till och med i bara linne en stund. Ja, inte endast i ett linne :) Varen ar verkligen efterlangtad. Men sa ar det val varje ar. Overallt blommar alla dessa sma varblommor. Det ar redan knoppar pa trad och buskar. En manad till sa ar det nog lite gront i tradkronorna.
 
Idag gick jag och Elliott och halsade pa mormor pa sjukhuset. Forhoppningsvis far stackaren komma hem i nasta vecka. Hon far val klarare besked imorgon. Vi haller tummarna.
 
Harom veckan nar busfrona lekte
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0