Onskelista

Nu tanker jag vara sa frack att jag skriver en lista pa saker som jag behover/ ej kopt an till min lilla bebis som kommer i nasta manad (forhoppningsvis). Det underlattar val for dem som vill kopa nagon liten present :)
Vad jag redan har, eller vad jag har mycket av osv. Ja, ni forstar sakert :)
 
• Babysitter. En enkelare variant med plats for att fasta leksaker.
Typ en san, fargen spelar ingen roll :)
 
• Klader fran stl. 68 och uppat. Som alla andra foraldrar alskar jag Newbie :) (Hon kommer val vara ca. 4-5 manader nar det passar och da har det blivit host ute. Det galler att tanka efter :)
 
• Leksaker har jag en del, men lite nytt och som bara ar bebisens ar ju inte fel.
 
• Mobil att ha i vagnen. Den har virkade ugglemobilen ar jattesot (fast jag hade garna velat ha blommorna i en annan farg)
 
• En resesang. Perfekt att ha hos mormor och morfar eller om man stannar bort en langre stund.
 
• Min forsta bok/mitt forsta ar. Ni vet san bok man skriver in speciella saker som hander under det forsta aret, roliga detaljer, mysiga foton eller kanske forsta harlocken.
 
• Babybocker. Elliott slemmade ner nagra han hade alt. atit pa dem tills det gick hal pa dem. Nagon som ar forvanad?
 
• Sangklader till spjalsangen. Har ju en del, men tror nog lillen dar inne i magen kanske vill ha nagot "eget" :)
 
Jag har babygym, hoppgunga, barsele och gastol. Jag har inget emot beganade grejer, snarare tvartom. Elliott ligger i sitt rum i drommarnas land och sager har ocksa en bebis i sin mage (ja, ungen ar knapp och helt overtygad om det). Och den bebisen vill ha allt som finns med Mickey eller Minnie pa :) Eventuellt Bamse.
 


Kommentarer
mormor

Resesäng (tack snälla Kerstin) och babysitter fixade!

Svar: Jippie :)
Julgrisen

2014-03-06 @ 09:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0