Sommar

Som alla andra blogginlagg borjar sa, fan vad tiden gar fort. Det ar redan sommar och jag har inte skrivit i min blogg sedan slutet av april.
 
Sa vad har hant sedan sist undrar ni saklart? :)
 
Jag har borjat trana pa RIKTIGT! Alla mammakilona ar val i princip borta. Det var dem nog efter en manad. Jag gick inte upp speciellt namnmvart. Men for lite mer an en manad sen tyckte jag att fan nu far det racka med att "jag ska snart borja trana" bla bla. Visst jag ville ju ocksa vanta till kroppen lackts ocksa. Denna forlossningen var 100 ganger lattare an med Elliott. Jag tyckte att efter tva manader sa ar det nog dax att kunna borja rora pa flasket. Jag var laddad.
 
Jag laddade ner runkeeper och borjade med promenader. Utokade med mina hantlar jag har har hemma. Lite ovningar som passer efter att man fott barn. Det funkar inte att borja med situps direkt.
Och nu helt plotsligt orkar jag springa bade 2-3 km och samtidigt ga en rask promenad 3-4 km. Med min tvillingvang! Sag fan inte att jag inte har viljan haha. Eller forsoker hitta ursakter.
Dessutom squatar jag nagra ggr i veckan och gor mina ovningar. Tragen vinner som dem sager. Det har varit vissa dagar nar jag varit trott eller inte riktigt palla. Men nej fan, ut skall vi. Sa ar det bra med det. Och det ar minsann traning.
 
Mollo har sommarlov fran forskolan och han lever livets glada dagar har hemma. Vi ar mer ute an inne. Utforskar ALLA lekplatser som finns i Landskrona. Min favorit ar ute i Koppargarden. Dem har linbana dar. Sa den gamle mamman kan ocksa leka :) Elliott foredrar nog Granet och Karlslund.
 
Olivia vaxer och frodas. Hon gruglar och snackar som om hon inte gjort annat. Hon har vuxit 10.5 cm sen hon foddes och gatt upp nastan 2 kg. Hon blev 3 manader haromdagen och det mina vanner ar inte klokt. Vart tar tiden vagen?
 
Vi har bokat en lyxig resa med all inklusiv till Mallorca med Angelica. Hon vann som bekant pa Bingolotto i vintras (ja vad fan ar oddsen?? :) sa hon bjod med oss pa en resa. Vilket vi ar extremt tacksamma over. I mitten av augusti ar det dax att dra till varmare breddgrader och leka loss, bada, sola, ata gott och lata oss. Vi bokade en svit som har en tillhorande privat pool pa med markterass. Hoppas att ni ar extremt avundsjuka :)
Elliott kommer vara eld och lagor!
 
 
Nu vaknade snutt, sa ni far halla till godo :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0