Blandade bilder fran London och Landskrona

Snubbo tar sig en ol pa The Hatch (lilla puben ute pa landet)
Jag o min lilla Elliott
Men mamma jag vill inte ha en Bloody Mary :(
Busar med mormor
Gott med ol
Mormor tramsar med lilleman nar vi drack afternoon tee...
http://www.lanesborough.com/ for att kolla det mycket lyxiga hotellet
 
Sluta tramsa mormor... :)
London Eye
Upp och ner, ner och upp galen mormor i granens topp. (Bettans 20 ars kalas)
Vill. Inte.Ha.Grot.Mamma!!!
Rumpnisse ;)
Min fina snubbe ar busig
Ute pa promenad
Mamma papparazar sig i London
Framfor Big Ben
Myser framfor brasan ute pa landet
Lite tjafs med Peter Rabbit
Trotta efter an lang flygresa
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0