Hem till London

Snart paborjar vi var resa tillbaka till London. Vi ska kora dit. Tar sin lilla tid sa bilen kommer vara fullastad med diverse saker. Julklappar, mat och massa klader. Vi ar nog framme vid 17-19 tiden imorgon.
Min kara snubbis borjar bli forkyld. Hoppas att det bara haller sig till det. Vill inte att min lilleman ska bli sjuk, fast det vill val ingen foralder.
Vi har haft skont och lugna dagar hemma i Sverige. Eller lugna vet jag inte. Schemat har varit fullspackad hela veckan.
 
Nu far jag satta fras. Allt ska in i bilen, vi ska kora kl. 20.00.
 
Gott nytt ar pa er!
 


Kommentarer
Sandra

åh, hoppas inte det var Leia som smittade honom :(
kör försiktigt!

Svar: Ah, det kan ha varit vem som helst. Jag ar glad att han kunnat vara frisk anda tills nu.
Fiskfjället

2012-12-30 @ 20:42:36
URL: http://www.sandralindell.blogg.se
Moster

Kör försiktigt o vi ses nästa år :)

Svar: Tack, det gor vi :)
Fiskfjället

2012-12-31 @ 11:29:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0