Kallt i London

Vi har valdigt kallt har idag. Robert sa att det var -5. Jag ska val inte klaga, hemma har ni annu kallare. Fast ni har sno. Det lyser upp sa fint. Har blir det bara morkt och gratt :( Vi har fortfarande ingen varmepanna. Dem kommer och installerar den imorgon. Sa for tillfallet har jag 25 varmeljus och 3 blockljus tanda. Sa har ar ganska varmt anda.
Imorse akte mamma och Bengt hem. Sa nu ar har tomt. Och lilleman har ingen att leka med :( Men vi ar snart hemma igen. Idag ska jag stada undan och forbereda infor Tanjas ankomst pa fredag :) Kanns som det enda jag skriver om ar att jag stadar, men det blir snabbt rorigt och dammigt (fonsterna och under dorren drar in en massa skit). Ikvall ska vi bara lata oss, det har varit brada och intensiva dagar nar mamma och Bengt varit har. Men dem har hunnit se och gjort mycket. Nasta gang dem kommer kan vi fortsatta visa dem runt. Kanske aker vi upp och kollar pa utsikten i London Eye eller besoker Towern of London.
 
Snubbis tycker att det racker nu, han vill leka med sina kaniner. Och fa massa pussar.
 
 


Kommentarer
Mormor

Minus 13 grader. SNÖ överallt. Tjusigt, men kallt. Allt hade frusit på bilen. Men nu är vi hemma. Djurvakterna har skött sig och vi alla myser. Tack för en underbar vecka. <3

Svar: Usch det ar kallt. Vad bra, hur ser katternas pals ut nu? Harbollar. Tack sjalv :) Vi ses om lite mer an en vecka. Kram
Fiskfjället

2012-12-12 @ 18:40:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0