Kvallsro

Ikvall tog det bara 1.5 timme att natta lilleman... Allt juleriande och skoj har tagit ut sin ratt. Han har inte fatt ordentligt med somn nar vi varit i Saxtorp. Men till slut somnade han. Skont sager jag. Min mage ar ledsen da den blev matad med chips och fejkdippa=Coop hade slut pa Holiday dippa (det enda ratta) sa vi kopte nagot Fresh  trams. Jag fick superont i magen, sa har sitter jag och lider nu. Hade vi fatt tag i den vanliga Holiday dippan hade jag inte suttit och haft ont i min stackars mage. Kanske ska tanka pa refrangen och nanna tidigt istallet?
 
Idag at vi pa Max, ehhh vilken lycka! Jag vrakte i mig en lyx milkshake ocksa. I England har dem bra utbud av glutenfritt, men inte pa mackedonkan etc. Nar jag fragade efter en glutenfree hamburger sa trodde han att jag ville ha en free burger (gratis hamburgare mormor hihi). Ja, for det brukar man fraga om :)
 
Jag har inget spannande att skriva om idag, ni far se lite ovisade lillepals bilder istallet.
 
 
Lek med pappa i Brighton i borjan pa november
"Sluta fota mig mamma"
Passar pa att sova innan den forsta langa resan till England startade
Tusso kollar sa att allt ar bra med lilleman
Fina Snubbo fingrar (saklart fulla med dregel:)
"Vad gor Tina pa mig?!! Vavavavava?"
Weekend i Dartmouth
Somliga tror att dem kan bre ut sig hur som helst i hotellsangen ;)
Knyckte en kungakrona till lilleman fastan vi inte at pa Burger King, himla busigt.
Badar med min fina Elliott
Fina alskade Elliott <3
 
Min glada lilleman :)
 
Tanka sig att har inne lag han och gomde sig. Lilla rackaren. Och tank att jag var saaa stor!!!
 
Jag markte att det blev manga bilder nar han har den bla/bruna fleece kofta. Men den ar en favvis, sa mjuk och sot med sma oron pa huvudet.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0