Snart har vi varmt

Installatoren ar har och installerar den nya varmepannan. Sa om ett par timmar har vi varmt och skont igen. Utan att ha en massa varmeljus tanda. Nu sitter jag med alla moblerna, utom var sang i tvrummet. Lilleman sover fortillfallet, sa jag passar pa att skriva lite.

 

Jag hade tankt att vi skulle promenera till Sloan Square idag. Det blir nog ett besok pa Peter Jones. Jag har ju 8 vaningars shopping att utforska. Jag har bara varit pa barnavdelningen. Det blir mer julklappshandling och shopping i helgen nar Tanja ar har :) Vi ska aka till http://www.bluewater.co.uk/ Jag har bara ett par stycken julklappar kvar, far nog ga igenom vem jag kopt till. Sa jag inte rakar kopa dubbla :) Det skulle ju vara forfarligt haha.

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0