Snubbo

Igar nar jag bloggade fungerade det inte att ladda upp bilder. Sa dem far komma upp nu istallet :)
Har fler pa lager, men dessa far racka sa lange. God Jul pa er och Gott nytt ar onskar oss!
 
Mina fingrar ar sa goda
Leker med pappa och balongen pa TGI
Flottigt, friterat och starkt. Precis sa gott ska det vara :)
Jag och mina fina Elliott!
Fina Tanja med sin latsasglass :)
Snubbis tycker det ar mer intressant att ata pa en handduk, nappen och handerna
Ute och turistar oss framfor Buckingham Palace
Tjingpling
Fina Big Ben
Hoho har ligger jag och vilar mig
Jul-Snubbo
Myser med Peter Rabbit i bilen
Lek i sangen
"Mamma, enough taking pictures of me"
Hej mamma
Woppidoppi
Pa vag hem till Sverige
Sa kul man kan ha i bilen :)
Lek i nya gastolen :)
Lek med mormor
Jingel Jul pa balkongen
Kallt for fotterna, brrrrr :)
Provat pa morotspure for forsta gangen :) 5 av 5 kladdiga navar far morotspuren
En liten juluggla att leka med :)


Kommentarer
Sandra

åh, gåstol! leia är fortfarande för kort för sin :(

God jul till er från oss alla 3! :)

Svar: Lilleman kan inte direkt ga i den, men leka kan man :) Har tagit ett par steg i den.
God Jul pa er med :)
Fiskfjället

2012-12-24 @ 11:57:30
URL: http://www.sandralindell.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0