Tillbaka i London

Sa var vi tillbaka i London. Efter en ganska dryg resdag igar har vi bara slappat idag. Flyget var tva timmar sent och att kora bil en sondag ar inte heller nagon hojdare. Lite nytta har vi val gjort. Varit och storhandlat pa Tesco och stadat undan. Ska stada och fixa mer imorgon, infor mammas och Bengts ankomst.
 
Lillemans tander ar pa gang att komma. Han var jatteledsen mitt i natten, igar natt. Fick ge honom en liten pilla, och sen somnade han gott. Stackars lilleman :( 
Han var jatteduktig pa flygresan igar ocksa. Var en mycket lang dag for honom. Vid start hade han lyckats somna igen och var vaken vid landningen. Dock var han lite ledsen, men det maste ju kannas ganska mycket i hans sma oron. Flygvardinnan sa att egentligen ar bra att han skriker, for da slapper trycket lattare i oronen. 
 
Jag hittade den efterlangtade Jack Daniels sasen pa Tesco = mycket lycklig. Ska kopa med mig nagra flaskor till er dar hemma (om ni vill ha) dem kostar bara 2 pund eller var det var :) Och ar supergott. Speciellt till en ryggbiff . 
 
Orkar inte skriva mer, diskmaskinen strejkar. Sa vi ska forsoka losa det mysteriet. Det ar jakligt drygt att diska :( 
 


Kommentarer
Mormor

Haha, du som älskar att diska!

Svar: hihihi supermycket :(
Fiskfjället

2012-12-03 @ 22:13:46
Netti

Trist med långa rese-vänte tider.. skönt ni e tillbaka i lugnet nu... Låt disken stå.. mamma/mormor kommer ju snart haha...
Den där såsen kan jag köpa ett ex av ;) Ha det så gott o hälsa alla.
Kram från Leia´s mormor ;)

Svar: hahah a hade val varit ett midre berg av disk da. tar man hand om den direkt sa slipper man se den :) da fixar jag en till dig, kan ge den till sandra nar vi kommer hem :)
Fiskfjället

2012-12-03 @ 23:20:59
Eva Brandt

Ja, det låter jobbigt med disk för 2 personer, ha ha.
Vad är det för en liten pilla du stoppar i honom?

Svar: haha det hade val varit varre om vi haft en 3-4 ungar till ocksa. bara en varktablett (alvedon) lat kanske som jag gav honom nagot somnmedel :P tog en stund innan det borjade verka, men sen somnade han gott :)
Fiskfjället

2012-12-04 @ 16:13:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0