1:a november

Solen skiner. Himlen ar helt bla. Lite kyligt i luften, men det ar ju faktiskt den 1:a november idag. Kanns inte som det. Snarare som en lite kylig september dag. Bra tycker jag. Hall dig borta sno och kyla. Fast inatt sa REGNADE det. England gjorde verkligen sjal for sitt rykte att det alltid regnar har. Fa ganger jag hort sa mycket regn komma pa en och samma gang.

Idag kom installatoren och installerade tvn och vara kanaler. Tanka sig jag har varit utan tv i nastan tav veckor. Vi har kunnat titta pa film, men inte nagra kanaler. Nu galler det bara att hitta vilka kanaler som ar vart att titta pa :) Vi far vart internet i veckan. Slipper vi fa vart talamod testat varje gang vi snyltar pa pizzerian :p Det ar gratis, men man maste betala om man vill ha battre hastighet. Och det ar det inte vart, tycker jag.

 

Jag och lilleman knallade bort till King's Road idag. Kollade i lite affarer och handlade en farsdags present till sondag. Traffade tva jattetrevliga tjejer i affaren. Lilleman gjorde succe om man sager sa :) Senare idag ska vi ivag och "storhandla", vad som nu gar in i var pyttelilla kyl. Vi har ett frysfack och tva hyllor som kyl. Men hitintills har vi klarat oss bra med det. Galler att planera och vissa saker behover inte vara kylt heller. Typ som nar vi koper en Ben&Jerry glass sa ar det ju bast att ata upp den :) Inte ska vi klamma in den i frysen inte.

I helgen ska vi aka till ett stort shopping center och borja handla lite julklappar. Hoppas att det blir fint vader, kanske vi kan utforska mer i London.

 

Elliott later halsa att han tycker London ar coolt!

 

Ska satta upp en spegel over bordet och sa smaningom nagon tavla eller sa vid var lilla palm..
 

Nya gardiner ska upp. Och komma pa ett battre att satta vagnen pa. Ps. Lagg marke till lilleman i soffan :)

Fina bilder i sovrummet
Fina lille Snubbis <3
 

 

 



Kommentarer
Mormor

Ni har fått det så mysigt. Är Robert glad för invaderingen av Sweeds?

Svar: Jada, absolut. Ska bli kul att ni kommer. :)
Fiskfjället

2012-11-02 @ 06:55:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0