8:e november

Idag har det inte blivit mycket gjort. Eller jag har tvattat och stadat. Men inget roligt har blivit gjort.  Lilleman beslutade sig inatt for att vara vaken. Bebisskrabba. Han tyckte det var kul att vara vaken till kl. 01.30. = supertrotta foraldrar. Jag ska egentligen inte gnalla, Robert var uppe kl. 6 medans jag kunde sova till 9.20. Hoppas att lillepalsen somnar lite tidigare idag. Han somnade och sov jattegott kl. 20, men det varade inte sa lange :p
 
Men det ar skont att bara slappa och inte gora nagot. Kom precis upp fran badet. Hade i en massa sonderhackade Lush badbollar (dem ar sonderhackade sa att dem ska racka langre) Sa nu luktar jag gott :) Ikvall blir det creps till middag. Himla pahittigt , vi at det for ett par dagar sen ocksa haha. Men det slinker nog ner. 
Imorgon ska vi packa, allt ar pa tork just nu sa kan inte packa an. Och sen aker vi till Cornwall :) 
 
Snutte ligger o nannar i vagnen sovrummet. Av nagon anledning sover han bast i den. Iallafall under dagarna. Han ar likadan hemma i Sverige. Undra vad det beror pa egentligen. 
 
Nu hor jag att han leker med sin humla i vagnen. 
 
 
lille snutte <3
 
 
sahar sag mitt badvatten ut :)
 
 Nyvaken snutte i sangen 
 


Kommentarer
Mormor

Kattskrabborna har fått leksaker. De ha tråkigt. Nu leker de hej vilt tills Jansson får syn på dom. Han jagar dom överallt och fräser illa. Ha det så bra i Cornwall. <3

Svar: hahaha kattskrallen. vad bra att dem har kul iallafall :) ska vi ha, skype imorgon?
Fiskfjället

2012-11-08 @ 19:55:10
Kristina

Kul att se hur Elliot han växer och det går ju så fort !
Ha det bäst.Kram kristina

Svar: Han vaxer mycet. lille loppan kan snart ha pyjamasen du kopte till honom :)
Fiskfjället

2012-11-08 @ 21:02:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0