Bokar resa

SAS hemsida haller pa att driva mig tillvansinne. Tre ganger har jag forsokt boka var hemresa och tillbakaresa. Men varje gang sa kranglar det nar betalningen ska genomforas. Irriterande da jag vill ha det gjort, speciellt nu nar lilleman sover. Sa jag kan gora saker och ting i lugn och ro.
 
En annan sak som haller pa att driva mig till vansinne ar denna javla surfplattan. Om jag stavar fel ar det ett helvete att backspacea och ratta till det. Ibalnd funkar det utmarkt att radera ibland gar den tillbaka till nagon sida eller hittar pa nagot annat skit. Hur irriterande ar inte det nar man haller pa att skriva nagot? Och annu varre, nar det inte sparas... Fula ord blir yttrande da. Sa vet nagon varfor det ar sa? Beratta for mig vad som ska goras. Eller ska jag bara lagga den framfor en buss om den bestammer sig for att bete sig? 
 
Snubbedubbe bara vaxer. Jag har ju hort att dem gor det i den aldern :p men han vaxer sa snabbt. Tank att han haft stl. 50 i klader en (mycket kort) period i sitt liv. Jag uppdaterade skotvaskan igar, da en body sag lite liten ut. Och mycket riktigt. Den gick inte att knappa. Och det ar stl. 62 i den. Misstanker att den kan vara felmarkt. Lilleman har en pyjamas fran Lindex, markt stl.56. Tror snarare det skulle varit stl.68. Snacka om felmarkt. 
 
Nu far jag satta fras och duscha, packa och forsoka boka denna forbaskade resan. 
 
Ha en trevlig helg. 
 
 


Kommentarer
mormor

Ha en trevlig helg själv var ni än är.

2012-11-09 @ 14:10:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0