Borjan pa veckan

Inatt sov vi ganska gott, aven om jag inte somnade forran vid 2 snaret. Jag fastnade framfor datorn alldeles for lange och sen hade jag svart att somna. Men lilleman hade en bra natt och sov anda till kl. 8. Efter lite morgon ammning sa somnade vi om igen till 10.30. Vilka latmaskar. Fast jag behovde ordentligt med somn. Det blev inte manga timmar i helgen.
 
Idag har vi traffat Ida. Var ett tag sedan, jag blev sjuk till hennes fodelsedag och sen var hon uppe i Umea och vi akte till London. Tiden gar snabbt. Vi at sen lunch pa stan och gjorde av med lite kosing inne pa H&M. Jag kopte nya strumpor, en korallfargad troja och vantar. Hittade inga har hemma nar vi skulle ut, jag tog nog med alla jag hade till England. Men eftersom vi inte har sa kallt dar, sa har dem bara blivit liggande. Tankte inte alls pa att ta med dem hem till kalla och graa Sverige.  
 
Just nu sitter jag och ar hungrig. Kollade pa en repris av Masterchef US. Vafan ska jag kolla pa matlagningsprogram nar jag ar hungrig? Jag har ingen storre lust att stalla mig och laga mat :( Vill hellre ata prickig korv mackor och en kallt glas oboy.
 
Lilleman har precis lagt sig for natten. Skont da far jag lite tid for mig sjalv. Fast jag ska inte klaga, han somnade vi samma tid igar. Och da kunde jag kolla alla Revenge avsnitt jag missat. Det tackar vi for. Sa mycket spannande som jag missat. Och jag har redan sett veckans program. Vad ska jag nu gora pa torsdag?
 
Imorgon ska jag bannemig ner i forradet och leta upp julpyntet. Som vanligt svammar fb over med alla bilder pa folks tingeltangel och da blir jag ocksa sugen pa att julpynta :) Far se om jag har lust att dra fram julgranen, i sa fall far det aka fram imorgon. Eftersom vi aker tillbaka till London pa sondag och ar inte tillbaka igen forran nagon dag innan julafton. Det finns ingen tid for nagot julgranspynteri da. Jag slar iallafall inte mitt rekord fran forra aret, da julgranen akte fram den 20:e oktober. Jag hade kopt massa nya fina silvriga julgranskulor. Saklart ville jag se hur dem sag ut i var fina blaa julgran, sa den akte fram redan da :)
 
Ha en trevlig kvall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0