En dag pa stan

Vi har haft en dag pa stan idag . Borjade vid Harrod's. Ganska imponerande, men inget stalle som jag kommer ga att shoppa pa. Galet dyrt. En liten chokladbit kostade 3,5 pund. Men definitivt nagot man maste besoka. Speciellt kring juletid. Allt pynt och juleljus gor hela byggnaden sa fin. Det visade sig att harom dagen nar jag var pa H&M vid Knights Bridge, bara 100-150m bort lag Harrod's. Vi gick och bytte min jacka pa Karen Millen, mycket trevlig personal. Jag hade redan hittat en ny svart jacka med guld detaljer pa Zara. Sa efter bytet sa knallade vi bort och kopte den.
Robert behovde tillbaka och jobba ett par timmar, sa jag och lilleman gick och at pa Garfunkel's. Vi avrundade middagen med en Strawberry Sundae. Obeskrivligt gott. Men pa Harvest har dem annu godare sundaes. Robert kom efter en stund och at lite middag han med.
Matta och belatna gick vi bort till Regent street och Oxford street. Jag kopte en morkbla sammetsklanning pa Mango. Vi gick omkring och tittade pa alla fina affarer och julpynt.
 
Lilleman ar lite ilsken nu, sa jag far ta hand om honom nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0