En helt vanlig mandag

Lilleman har varit vaken mycket dem senaste natterna, riktigt ledsen och arg. Som om han har ont. Stackars min lilleman... Vi provar med minifom igen, kanske det hjalper. Vi slutade med dem for cirka tva veckor sedan. Och det gick bra, tyckte jag. Men vi provar en vecka och ser. Men han vaknar flera ganger mellan kl. 23-03. Ibland ar han vaken i en timme. Som tur ar somnar han ju om till slut och sover hyfsat gott fram till 8-9. Vad ska man gora? Kanske ar det hans tander som borjar poppa upp? Han fick sova i var sang inatt, efter att vi fatt ga upp 23 ganger sa trottnar man pa att resa sig.
 
Annars idag har jag inte gjort nagot intressant. Vi har sjungit i var sangbok :) Alltid poppis. Jag har sorterat i garderoberna och fyllt byran med Elliotts klader. Lite ordning sa man hittar. Nagon i detta hushallet ar expert pa att slanga in kladerna i garderoben (och inte ar det jag, jag lagger mina strumpor overallt) :) Det var tankt att vi skulle gatt pa en promenad i eftermiddag, men det ar gratt och trakigt. Stadade i badrummet istallet.. Haha, som om det skulle vara roligare? Nar Robert kommer hem i eftermiddag/tidig kvall ska vi knalla over till Fulham och hyra film. Jag vill se Resident Evil 4. Lange sedan jag sag den. Forhoppningsvis sa kan vi komma ivag och sen den nya Resident Evil pa bio (om det fortfarande gar vill saga haha).
 
Vad hander hemma i Sverige? Gor ni nagot roligt? Nagot kul som man behover veta? :)
 
Snubbe dubbe somnade pa soffan nu, eller rattare sagt han somnade pa min arm. Medans jag skriver. Man kan undra hur skont det kan vara egentligen? Nu ligger han iallafall nerbaddad och sover gott :)
 
 
Lite lek i gymmet hinner vi ocksa med
Ojojo, julklappar
Myser med pappa pa Bluwater
Lite juleljus, ja dem star inte speciellt symetriskt :p
Var julefagel 
 
 


Kommentarer
moster

Idag har jag, mormor, moster Lena o svärdottern Sandra varit på Ullared o där var FOLK, men vi var nöjda, glad o fattiga när vi åkte därifrån, värst var mormor (du vet ju att pensionär är ju rätt rika)
Hoppas jag hinner se er innan ni sticker igen. Ha det gott o kram till er alla

2012-11-19 @ 18:43:38
Josse

ojoj, later skoj :) vill ocksa aka till ullared. vi ses val nasta helg, pa rebeccas 20 ars kalas. om vi inte ses innan :) kram

2012-11-20 @ 11:31:53
URL: http://julgrisen.blogg.se
mormor

Jag ser inte några foto på mormor. Hmmm....
Söt julgran ni har skaffat. Ser min julklapp. Fin. Här i Sverige är allt som vanligt en novemberdag. Kallt, mörkt och rått. Ses snart pussa på lilleman.

Svar: nagra foton? du menar i var fotoram eller vad det ar. joho da, langre upp i ramen finns det :) du far se nar ni kommer.
Fiskfjället

2012-11-21 @ 12:24:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0