En seg dag

 
Lilleman vaknade flera ganger inatt. Han somnade sa gott igar vid 21 tiden och da trodde jag att han skulle sova till tidig morgonkvist. Men icke. Han vaknade vid 01 tiden och sen igen vid 03 tiden och sen vid 04 igen. Ammade honom och sen marsch tillbaka och sova. Stackars Robert som skulle upp lite innan 06. Men vi fick ganska bra vila i helgen iallafall. Vi har inte gjort ett smack idag, packat upp och tvattat. Jag har inte ens haft lust att ga pa en promenad. Elliott har varit ganska ledsen till och fran idag. Han ar frisk i ovrigt, ingen feber eller sa. Kanske han bara ar trott efter helgen. Eller sa borjar tanderna komma?
Jag duschade innan sa jag kvicknade till lite. Aven om jag hatar Redbull hade jag inte tackat nej till en nu.
 
Robert kopte en massa skvallertidningarna innan sa nu ska jag lagga mig pa soffan och lasa lite. Finns val fa lander som har sa mycket skvallertidningar som England. Forresten, sag jag paparazzis springa omkring vid Sloan Square sist jag var dar. Eller nar jag gick forbi. Vi hade brattom hem, skulle handla pa apoteket och pa Waitrose (mataffar) innan det borjade regna. Sa jag kunde inte kolla narmare vad som pagick.
 
Ikvall nar Robert kommer hem (vid 19 tiden) ska vi aka och storhandla pa Tesco. Nu ar det skvaller och en lite burk Ben&Jerry som galler.
 
 
En superglad snubbis innan han somnade pa soffan
 
 
 


Kommentarer
Mormor

Haha, jag bryr mig inte om att ni inte får sova. Jag är glad och lycklig ändå.

Svar: Ungefar :) inatt sov han lite battre. Jag har slutat med dropparna, kanske darfor som han ar lite ledsen?
Fiskfjället

2012-11-12 @ 22:22:52
mormor

Aha, det kan va det. Finns det laktosfritt i England? Glutenfritt? Så det inte är något sådant som spökar. In med dropparna igen.

Svar: jag dricker laktosfritt. och atrer saklart glutenfritt. han sov battre igar natt. matade han 2 ggr extra an vad han brukar ata. inte tva fulla maltider. men han sova fran 22-04 jag vaknade till en gang och gav honom nappen. sen vaknade vi igen vid 8.15. och nu har vi bada haft ett tupplur i sangen pa en timme. robert ar pa vag till brimingham.
Fiskfjället

2012-11-13 @ 13:23:52
mormor

Njut! Av stunderna av frid.

Svar: ja, jag forsoker passa pa. tog ett nap innan ed lilleman sa vi skulle orka julhandla :)
Fiskfjället

2012-11-14 @ 14:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0