Hundar

Innan idag nar vi var pa vag till parken passerade vi en stolpe med diverse forbudsskyltar. Samtliga med anknytning till hundar. En forbjod dem att ga utan koppel, en att man maste plocka upp efter sin hund och en att man inte far ga med mer an fyra hundar. Vaaaa?! Vem kom pa det? Varfor just fyra hundra? Och vem haller efter att just pa denna trottoar sa far man inte ga med mer an fyra stycken. Jag har svart att tro att polisen stannar en om man skulle traska omkring dar med fyra sma pekineser och ge mig boter. Eller fyra labradorer for den delen. Jag har ocksa svart att tro att polisen vet att just pa denna biten trottoar sa galler detta forbudet.
 
Nar vi anda ar inne pa amnet hundar. Jag sag 3 kvinnor i parken idag som var ute med 17 hundar. Ehhh 17 hundar. Hoppas att dem ar dagmattar. Tank om polisen sett dem knalla omkring med alla dem pa den forbjudna trottoaren. Jag tror att dem akt in i finkan pa stort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0