Innan laggdax

Jag har atit syltmackor och druckit oboy. Tog med "riktig" oboy hemifran. Tur var det for den som finns har var inte speciellt god.

Vi har en tv dar man kan stoppa, spela in och spola fram pa. De tycker jag ar himla bra som smabarnsforalder. Hander flera ganger under en kvall att lilleman kallar pa oss nar vi tittar pa tv. Och da kan man bara pausa. Forsoker hitta vilken kanal Revenge gar pa. Utan framgang. Dem har visat dem forsta 3 avsnitten har, men dem har jag redan sett i Sverige. Maaahaaa. Kollat UK tvguide pa natet, men visar inget om nar dem ska sandas ingen. Ni forstar mitt dilemma va? Jag langtade heeeeela sommaren tills Revenge skulle borja igen. Och sa far jag bara se 3 avsnitt :(

Nej minsann, nu ska jag nanna.


Kommentarer
Mormor

Revenge är inte så bra längre så gå ni bara lugnt och nanna.

2012-11-08 @ 03:11:59
Im Revenge!!!!!!

Ehhh jo mamma det ar den. Sa mycket spannande som jag missar!

2012-11-08 @ 14:04:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0