Julklappar

Och sa har jag ocksa gett mig ut i julklappshysterin. Det har borjats sa smatt har i London, men det tar nog inte fart forran i december. Kanske precis som det ska vara. Och inte borja i oktober som hemma i Sverige. Jag och lilleman knallade bort till Sloan Square och gick omkring inne pa Peter Jones. En massiv affar som har 8 vaningar. Dar finns ALLT! Jag och lilleman infann oss ganska snabbt pa 3:e vaningen dar barnavdelningen finns. Lilleman lovade att inte titta, men han sag nar jag handlad en juklapp till honom. Ungar!!!! Men han lovade att han skulle glomma bort den tills jul. Storasyster fick en barbiedocka. Ni kan fa ta del av julklapparna, om ni lovar att inte beratta for dem. vi far ga tillbaka en annan dag, ska hitta en present till moster Bettans 20 arsdag om tva veckor. Pa hemvagen handlade vi en present till mormor pa hemligt stalle :)
 
Robert ar i Birmingham over natten. Han akte vid lunch och kommer hem imorgon, ganska sent. Sa lilleman bestamde hux flux att har ska bakas morotskaka imorgon. Bara att halla god min och gora som han vill :) Imorgon blir det en tur i parken. Har ska motioneras horreni. Jag ska absolut inte glomma att packa ner mina traningsskor nar vi kommer hem till Sverige. Vardelost att motionera i Converse. 
 
Jag slipper laga middag ikvall. Himla skont. Vi at indisk take away igar. Riktigt smarrigt. Sa vi hade massa mat over sa jag slapp gora lunch idag och jag slipper laga idag. Jag har aldrig riktigt provat indisk mat, tror jag iallafall. 
Vi kommer bestalla dar fler ganger. Latmaskar som vi ar bestallde vi hemkorning, resturangen ligger typ 50 m harifran. Men ar det gratis hemkorning sa ar det. Fast jag tror dock att dem gick hit med den. 
 
Vi har haft KANON vader idag. Lilleman hade sin bjornoverall som ar relativt tunn. Och sen tunn filt pa sig, som jag tog av efter en stund. Jag hade klanning, strumpbyxor och kofta. Endast. Ja, underklader ocksa :p men till saken, det ar mitten pa november och har gar jag omkring som om det vore september, eller till augusti.
 
Nu la lilleman av en Tikka Masala i brallan. 
 
Mormors present
 
Lillemans giraff. Tydligen har alla kandisars ungar denna griaffen. Da vill jag ocksa ha en sa lilleman! 
Bellas Ariel docka
 


Kommentarer
Mormor

Mormors julklapp kom nog från det hemliga ställe som jag vill att det ska vara ifrån, eller hur Elliott.

Svar: Det vet man aldrig, far du se pa julafton mormor :)
Fiskfjället

2012-11-14 @ 23:53:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0