Julklappar

Puuuh nu sitter vi i sangen och tar igen oss efter en dag pa Vala. Hittade nagra julklappar. Skont att jag kommit en bit pa vagen. Har ett par stycken till att handla. Men det tar jag i London :) Ganska lugnt och skont pa Vala. Parkeringen ser alltid sa skrackinjagande ut. Massvis med bilar, men det var "lagom mycket" folk. Lilleman fick ett nytt spjalsangsskydd. Det rosa ar himla fint, men det ser lite for tjejigt ut med en rosa lampa ocksa. Kopte ett med Elsa Beskow motiv. Sma tomtenissar eller vad det ska forestalla. Dyrt som attan, sa nu far lilleman inga fler julklappar :p Tanja akte hem for sen stund sedan. Vi har gatt och "lillemannat" oss hela dagen. Undras hur manga ganger vi har sagt lilleman idag? :)
 
Ni far njuta av lite bilder istallet. Jag ar lussebulls sugen (mormor kom forbi med glutenfria lussebullar, det tackar vi for) och lilleman kraver krubb NU.
 
Har sitter jag och bestammer!!!
Lillefisen ar lite uttrakad :p
Tanja och snubbedubbe <3
Slapp mig mamma!!!
Mys hos moster Tanja
Nya spjalskyddet och kossorna och faren har fatt komma upp i en ordentlig hangare
Nalle!!!!!! Sluta braka med mig
 


Kommentarer
Netti

Såå gosigt... Fina ni är =)

Svar: Tack :)
Fiskfjället

2012-11-30 @ 00:02:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0