Lang promenad

Jag och Elliott var ute och gick en riktigt lang runda idag. Knallade over Battersea Bridge till King's Road och anda bort till Sloan Square, sneglade pa alla dyra och fina butiker. Var inne pa Zara och tittade runt. Sedan fortsatte vi till Town of Westminister, ner till Chelsea Bridge och langs Themsen hem. Puuh. Efter denna langa runda kravdes pannkakor. Anvande for forsta gangen glutenfritt mjol kopt har i England. Dem blev goda, och uppatna med socker, da vi bara har apelsinmarmelad.
 
Vi kommer inte att aka hem i helgen. Inget stammer i Roberts jobbschema, alla har fullt upp pa fredag och kan inte tacka upp for honom pa eftermiddag :/ Sa vi stannar tva veckor till wiho. Sa vi flyger hem den 23/11 istallet. I helgen ska vi aka till Devon, som ligger i Cornwall och bo over pa hotell. Ska bli himla skont sager lilleman, nu ar jag trott pa alla roda bussar. Robert fick en gratis natt pa hotell nar han skaffade sin bilforsakring, sa nu kom den antligen till anvandning :) Ska kolla upp vad hotellet heter sa ni kan fa se (och bli avundsjuka hihi)
 
Nu sitter jag nyduschad och Smellan nymatad. Snart ska vi bort till Wandsworth till Primark :)
 
 
Smellepuss
Lillemans foretag
 
 


Kommentarer
Mormor

Sötegöte. Smelli har fin pippitröja. Gamlamormors verk. Längtar <3

Svar: Han ar sa sot i sin troja :)
Fiskfjället

2012-11-06 @ 20:40:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0