Lillmans horna

Vara helger har i London ar det alltid full rulle som galler. Vi vill kunna gora sa mycket som mojligt ihopa och se saker och ting. Himla kul, men det blir inte mycket vila.
Denna helgen blev det lite lugnare. Vi var pa Bluewater igar (mega stort shopping center) och handlade lite. Nagra julklappar till ungarna och nagra till mig :) Jag har redan fatt mina hihi. Bland annat massa klader och en jacka fran Karen Millen. Skitsnygg. Far den levererad pa tisdag, provade den langre modellen i min storlek, sa hoppas att denna passar. Annars sa gick det bra att lamna tillbaka den i vilken butik som helst. Forever 21 finns pa bluewater sa det blev lite shoppat dar ocksa. Men nu ar det slutshoppat for min del. Enda shopping som kommer goras nu ar till jul. Lunch blev det saklart pa TGI, deras Jack Daniel's sas ar nog det godaste sasen i varlden. Jag ska forsoka klura ut om den gar att kopa nagonstans. Efter detta spektakel sa begav vi oss till IKEA. Handlade babysang, skotbord, en byra, lite julsaker, babystol och massa annat smatt. 
 
Idag ska vi bara halla oss hemma, vi ska ga en runda i Battersea Park och sen handla lite kycklig och brod m.m pa Waitrose. Co-Op affaren rakt over gatan har inte glutenfritt bord. Lite tradigt. Dem vet inte vad fiskrom ar heller...
Robert haller pa att skruva ihopa byran. Jag ligger i sangen och skriver lite och lilleman nannar gott i sin sang. Detta var forsta natten nagonsin som han sov i sin sang. Hemma pa junigarden har han bara sovit ihop med oss i sangen. Bara pa dagtid som han sovit i sin sang. Men nu far det vara slut med det. Jag vaknar hela tiden, sa fort han rullar runt eller sprallar m.m.
Det gick val sadar, han vaknade vid 02.30 och vart helt fortvivlad. Inget hjalpte, varken ammas, bytt bloja eller bli omkring buren. Efter ett tag lugnade han sig och kunde laggas i sin sang igen. Vi sov ganska gott resten av natten. 
Ikvall bli det sunday roast, grillad kylling med gronsaker och potatis och sky. Ska bli smarrigt. 
 
Det ar underbart vader ute, sa ska bli skont med en promenad. 
 Lilleman later halsa att han ar poppis bland det brittiska kvinnliga slaktet. Vi kan inte ga in i en affar utan att alla kommenterar hur fin och sot han ar. :) Det blir man glad av att hora :)
 
 Snubbis fina horna, stickers ar kopta pa Mothercare
Har sover jag gott med Lenny (hajen)
 
 


Kommentarer
Angelica

Fin lille man hörna :)

Svar: Tack :)
Fiskfjället

2012-11-19 @ 17:42:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0