Nej tack mamma!!!!

I detta nu ligger lilleman och protest sparkar pa mig. Orsak? Jag gav han lite ersattning. Det verkar vara ett TACK men sa javla mycket NEJ TACK nar det galler ersattning. Jaha, kanske jag ska ge mig nu? Jag forsokte lura honom med att amma lite forst och sen snabbt byta till flaska. Nahe sedar den finten gick vi inte pa sa lilleman. Sluta upp med det tramseriet!!!! Han blev sa arg att han gick upp i brygga. Ligger man hela dagarna och gymmar sa borde vi se lite resultat. Och det gjorde jag nyss. Han ovar aven pa sina sma ninjasparkar.
Okej, jag ar besegrad Elliott!
 
For att demostrera ytterligare ritade Elliott denna bilden till mig.
 
 


Kommentarer
Mormor

Heja Elliott. Stå på dig. Fabrikstillverkat vill jag inte ha. det ska va naturligt och ekologiskt. <3

Svar: Han tanker nog ocksa sa haha :) Men groten gillade han. Gluten, laktosfri och mjolkproteinfri.
Fiskfjället

2012-11-30 @ 00:49:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0