SAS

Himla kul att SAS ar i blasvader. Jag tvivlar val pa att dem kommer kursa. Men sadar lagom kul om det skulle ske. Jag lyckades boka biljetter med dem i fredes. Sa hoppas att dem haller sig vid liv. Brukar tycka om att boka med SAS, valdigt punktliga och man far ta med baggage utan extra kostnad.
 
Till lunch blir det bakad potatis och rakrora. Smarrigt, Robert ska ner och handla lite nu.
Har kommer lite bilder till. Orkade inte ladda upp en massa innan, sa jag gjorde nagra collage istallet :)  Men nu funkade internetet snabbare
 
Vacker natur
Fina fargglad hus i Dartmouth
Typ suuuuuuper cool lilleman!!!!
Mycket vackert
 
Dartmouth Castle


Kommentarer
mormor

Lyckliga familjen! <3

2012-11-13 @ 13:32:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0