Shopping

Jag fick fatt i samma svarta byxor som vi kopte i fredags. Kopte tva svarta till :) Gillade inte riktigt dem andra fargerna. Kopte aven en korallfrgad hoodtroja och en bla vast. Det ar lite for varmt pa dagarna nar jag gar pa en promenad i rask takt for att ha jacka. Sa jag har en sticka troja pa mig, men blir snabbt varm i den och det ar lite for kallt att ga i en t-shirt om man sager sa :p Tog inte med mig en hoodtroja eller tjockare troja, men nu har jag en :) Robert kopte nya strumpor och en gra hoodtroja. Sa tva hoodtrojor, tva par byxor, en vast, ett paket strumpor och en liten tvatthandske med Nemo pa for 51 £ = 520 kr. Allt detta pa Primark. Kvaliten kanske inte haller i en evighet, men det ar roligare att fa mer for pengarna :)
 
Snubbis lille tvatthandske eller vad man ska kalla det
Lillemans sota algtroja, tankte att han ska ha pa julafton :) Koptes pa Mothercare i sondes
Jag i min 14 £ vast :)
Sag hej till mina uggleskor :) Kopta pa NEXT (det ar inneskor sa ni vet :)
 


Kommentarer
mormor

Hejs svejs! Alla dessa billiga affärer vill jag att ni visar oss när vi anländer. Ha en bra dag.

2012-11-07 @ 12:20:29
Josse

Det ska vi gora :)

2012-11-07 @ 17:27:25
URL: http://julgrisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0