Siste november

Min fina snubbe. Jag vill bara lagga upp massa billder sa alla kan se hur fin och mysig min lilleman ar :) Idag var en stor dag i lillemans liv. Dagens borjade med 2 sprutor i laren. Han blev lite lessen, men det gick snabbt over. Han vager nu 7070 gram och ar 67 cm lang. Borjar bli en stor kille, fast det kommer jag val saga fram till den dagen han slutar vaxa :) Efter denna bedrift gick vi hem till Sandra och Leia. Satt och pratade en stund och ungarna snackade och dreglade ikapp. Smelle fick prova hennes hoppgunga. Tror nog det kan bli poppis att inforskaffa en sadan.
Vi gick en lang promenad i kylan. Skont att komma ut och rora pa sig, har varit inne en del dem senaste dagarna.
 
I eftermiddag har jag tvattat och borjat packa. Ett trakigt men nodvandigt men. Imorgon blir det ont om tid for Bettans kalas som borjar kl. 17. Och sondag ar resdag, vi flyger kl. 15.00 fran Kastrup. Sa packningen maste i princip vara klart imorgon. Morfar/Bengt kom forbi med lillemans stol. Wiho vad glad lilleman blev. Och dem tva fick skvallra ikapp lite. Dem har inte hunnits ses vi akte. Over en manad sedan. Sa det var mycket snack och skratt fran dem tva.
 
Snart landar Robert, har inte kollat om planet ar i tid, men jag hoppas att han kan ta 21.46 taget hem. Jag sitter och kollar pa en tontigt film pa tv, Big, medans jag packar och ater lite chips hihi.
 
En glad liten snubbis i feststassen
Alskade snubbis
Snubbe undersoker stolen
Hej da mamma, nu ska jag skutta omkring
Massa hopp :)
Prylar upp Pingu lite
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0