Sloan Square

Det blev en lang, lang promenad idag ocksa. Vi gick samma runda som igar, bort till Sloan Square, men vi fortstatte till vanster denna gangen. Vi hamnade vid nagot som heter Knights Bridge. Vi kan inte ha varit speciellt langt bort fran Harrods. Sag  folk som bar pa Harrods kassar. Jag var ute efter en bikini till helgen, tog inte med mig nagon. Och enda affaren (vad jag vet) som ar billigt i narheten vad H&M. Finns visserligen Zara och Mark & Spencers i narheten, men jag ville till H&M. Lag typ en timmes promenad bort. Spenderade en bra stund inne pa H&M och provade bikinis, till den grans att lilleman borjade ata pa hangarna haha. Sa jag fick ge den stackare mat inne pa H&M. Men det var knappt nagot folk dar (hander nog inte ofta).
 
Ikvall blir det lugna puckar. Vet inte nar Robert kommer hem, sa far se vad och nar vi ater. At ganska sen lunch, vid 16 tiden. Sa det blir nog sen middag ocksa. Ska bli skont att komma bort till landet i helgen. All stress i London tar ut sin ratt.
 
 
Snubbe dubbe
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Lille snutte. <3 Nu får ni se till att komma hem.

2012-11-13 @ 21:16:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0