Smarrig frukt

Jag sitter och smaskar i mig jordgubbar och vindruvor och kollar pa TV. Himla gott. Lilleman sover inbaddad bland kuddar och filtar pa soffan. Han rakade somna dar sa jag ville inte vacka honom. Eftersom han numera rullar runt sa maste han packas in sa ingen olycka hander.
 
Tankte lagga upp lite fler bilder fran oss har i London. Snart blir det en dusch. Och hoppas att vi hinner till Primark innan dem stanger annars far det vanta till imorgon eller en annan dag. Ikvall blir det middag ute. Ingen skrapmat idag :)
 
Snubbis ligger och filosoferar
I bilen pa vag hit. Han verkar tanka "Ska vi verkligen kora sa langt mamma?!"
Min fina lilla skatt <3
Igelkott gympa
Pusskalas
 
I'm flying mamma. Var coola klocka i bakgrunden
Framfor Buckingham Palace
Har finns det papegojor i parkerna. Denna sag vi i Richmond
Snubbe leker i gymmet. Skrabban bara kastar av sig brallorna sadar :)


Kommentarer
Mormor

Sötegöte. Vad stor och rund han har blivit. Kolla in låren. Mums och känna på. <3

2012-11-05 @ 22:40:31
Josse

haha jag vet. han har sma michellin ben :)

2012-11-06 @ 10:26:14
URL: http://julgrisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0