Torsdag 15:e november

Efter min valbehovda tupplur igar, sa var jag utvilad. Men vad gor det, nar man sover som en kratta pa natten? Jag kom i sang kring midnatt. Men somnade inte ordentligt forran vid 2. Lag och dromde en massa konstigt och vaknade till flera ganger. Ar inte det typiskt? Och sa vaknade lilleman vid 5. Vi somnade om till kl. 8 och sa var det med den somnen. 
 
Men det var ganska skont att komma upp tidigt. Vi har gatt en lang promenad i parken. Lite kyligare igar om man jamnfor med hur mild gardagen var. Det ar ett javla liv pa blaljusen har idag. Eftersom vi har en ganska livlig gata utanfor sa passerar ganska manga ambulanser och poliser. Lilleman ligger i gymmet och leker blaljus han med. Ligger och klagar och vill han nagot sagt. Nappen aker ut snabbt som ogat. 
 
Vi lar val inte ha julgran har detta aret, sa jag tankte att va lilla palm kan duga gott som jugran. Bara kopa lite roda julkulor och pynta den med. Vad tycks? :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0