Antligen fint vader

Tank vad sol och vackert vader kan gora for sinnet? Man slipper bylta pa sig sin tjockaste vinterjacka med tillhorande vantar och mossa. Vi var pa en skon promenade till Coop och OB idag i solskenet. Elliott gungade for forsta gangen i gungorna har pa Junigarden. Valdigt skoj tyckte han. Filmade honom, men jag har ingen aning om hur man lagger in en filmsnutt har? Vi filmar mycket, vilket ar kul att kolla tillbaka pa i framtiden. Och aven for Elliott nar han ar stor.
 
Annars har jag inget spannade att beratta. Om vi kanner oss ok imorgon ska vi pa babycafe och rytmik. Har varit lite si och sa ikvall. Jag var alldeles matt och kande mig lite varm innan. Elliott kandes ocksa lite varm, men ingen feber i sikte. Vi vill inte heller ha nagon, sa hall dig vack feber.
Det har med att stalla om klockan tycker sakert dem flesta ar skont med ljusare kvallar. Men inte lika kul nar man ska natta en unge.. Bahh. Lyckades fa honom att somna for 20 min sedan. Hoppas att det gar lattare om nagra dagar.
 
Elliott 1 1/2 manad gammal.
 


Kommentarer
vanessa

söt!

2013-04-11 @ 18:59:30
URL: http://thatgirlvanessa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0