Fodelsedagspresenter

Med tiden sa blir man ju inte lika tokig i presenter till sin fodelsedag. Jag sager inte att man inte vill ha paket, for vem vill inte ha det? Men man onskar sig inte direkt nagot.
Men jag kom minsann pa tva saker som jag onskar mig i fodelsedagspresent. Canvas tavlor pa lilla mollopollo/oss/familjen. Tycker det ar sa fint. Vi har 5 stycken har hemma, med blandade motiv. Och fler ska det bli.
Och naturdjurfilmer (heter det sa?). Jag ALSKAR naturdjurfilmer. Allra helst om Afrika eller livet i vattnet. Vi zappade forbi ett program om lejon i Afrika pa 2:an tidigare ikvall. Nasta vecka ar det del 2, vi langtar. Har snackar vi bra tv, och det ar sa forbannat skont att titta pa 1:an eller 2:an, for man slipper reklam.
Aven om vi syndar till oss filmer pa natet sa alskar jag att ha dvd filmer hemma. Fast hyllorna gapar tommar efter naturfilmer.

Sa ni som kanner er manad att investera i lite paket till mig, dar har ni tva tips


Kommentarer
Bara jag

Kollade ni också på dom vita lejonen o tigrarna.
Vi har en speciell naturkanal o vissa dagar handlar det bara om djurbebisarna, underbara

Svar: Vi har bara dem vanligs kanalerna. Sa blir glad nar tv visar nagot utover det vanliga :)
Fiskfjället

2013-04-08 @ 05:17:40
Bodil

Har du DVD-filmerna med planet Earth, ska vara jätte bra morfar har alla :)

2013-04-08 @ 18:39:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0