Sjukstuga

Vi har haft maginfluensa i ett par dagar nu. Bade jag och Elliott har klarat oss (peppar peppar). Men Robert har legat sedan onsdes eftermiddag. Nu ar han pa benen och mar battre. Han sov pa soffan i forrgar med ett stycke spann. Vi behover ju inte ga in pa detaljer, alla vet ju vad maginfluensa gar ut pa.
 
I eftermiddes gick vi pa en valbehovlig promenad i solskenet. Elliott gav oss sovmorgon till 9.30!!!!! TAAAAACKAR! Han vaknade vid 5.30 (sov hela natten utan avbrott, det hander inte allt for ofta) och fick valling, men sen somnade han om. Sa pa manga plan har denna dagen varit perfekt. Jag bakade aven egna frallebullar. Om ni nagon gang bakat med glutenfritt mjol vet ni vilket helvete det kan vara. Ibland blir dem torra, ibland liknar dem en blek klick pannkakssmet eller sa smakar dem disktrasa. Men mina blev PERFEKTA! Hurra! Till frukost imorgon blir det frallebullar.
 
Nu haller vi fredagsmys med Mission Impossible och losgodis. Elliott har slagit pa riktigt stort idag och somnade 19.30. Det ar for att vara sant! Hoppas att detta fortsatter :) 
 
Alsklings mollo
Spannande med leksakskorgen
Kladd med mackor. Sakrast att ta av kladerna :)
Hej da mackorna
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0