Antligen!!!!

Snubbo har blivit latt att natta. Inte forran nu vagar jag mig pa att skriva det. Han har gatt over till att sova en gang om dagen istallet for tva ganger. Mellan ca. 10-10.30 somnar han och vaknar vid 11.30-12.30. Han far lagga sig vid 19 snaret istallet for kl. 20. Innan tog det i regel en timme att fa ungskrallet att somna. Men nu tar det allt ifran ett par minuter till 15 min. Nagon gang om han inte sovit mer an en timme pa formiddan, far han sova en liten stund pa eftermiddan.

Natterna fungerar battre. Vi har haft ett smarre helsike med lilleman. Det beror sakert pa hans allergier i nagon form. Det har varit synd om var lilleman, men det har aven varit lite synd om hans stackars foraldrar. Somn har varit en bristvara till och fran.

Vi har kopt en specialar pyjamas som ar gjord av silke som ska motverka eksemen. Och efter att ha anvant den i ca. en manad verkar det ocksa som den har hjalpt hans hud.

Men aaaaantligen sa har det blivit battre. Hurra sager snubbo som sover ganska gott om natterna. Och hurra sager vi foraldrar ocksa.

Tank att jag skrivit ett helt inlagg om hur snubbo sover :)

Hittade en bild pa en liten Mollo som vilar i hotellsangen i Devon


Kommentarer
Mormor

Äntligen en liten bättring på gång.

2013-08-27 @ 14:31:27
Maya Lundberg

Vilken fin blogg du har, ha en bra dag kramis:-)

Svar: Tack sa mycket :) Detsamma
Julgrisen

2013-10-18 @ 07:26:15
URL: http://mayalundberg.se
Skönhetsbloggen!

Så söt!

2013-10-18 @ 14:50:41
URL: http://frida.blogg.se
Rebecka

Så söt!

Ha en fin fredagskväll, kram

Svar: Tack sa mycket :)
Julgrisen

2013-10-18 @ 17:35:30
URL: http://alltomrebecka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0