Att stada lister

Jag har vattorkat lister idag. Varfor finns lister? Vilken funktion fyller dem? Mer an att samla damm? Nagon klok typ som vet? Det hade ev. sett ganska fult eller lojligt ut, utan dem. Sa mycket ar jag nog villig att halla med.

Elling belling ligger och vilar middag och jag ater lussebullar. Min mormor var har och hjalpte mig att satta upp en julgardin. An ar det inte for sent att samla ett par vuxenpoang till! Fast egentligen kavlade hon upp armarna och satte upp dem sjalv. Sen av bara farten putsade hon 3 fonster. San fart vill jag ocksa ha :)

Mollo sover ganska gott om natterna, men han vaknade kl. 4 imorse och ville konferera. Jag ville INTE lyssna pa det orat. Vid 6 somnade han om ordentligt och sov till 8.30. Tacka gudarna for det. Jag ar inte skapt att borja min morgon 10 timmar innan solen gar upp. Helst inte innan klockan 8. 
Men han ar faktiskt en valdigt skotsam kille, med tanke pa att han somnade igar vid 19.30 och sov anda fram till 4. Sen att jag inte har vett att lagga mig i tid. Da far man ju skylla sig sjalv.

Avslutar med en bild pa Elliott nar han lekte i sangen efter operationen han gjorde i slutet av oktober.


Kommentarer
mormor

Du har i alla fall lister. Det är inte alla som har det.

Svar: Vad har man da? Jag hade garna haft det listlost har hemma :)
Julgrisen

2013-12-04 @ 18:37:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0