Bortskamd

Elliott har varit super latt att natta dem senaste dagarna. Jag kan inte med ord forklara hur skont det ar. Jag har hela kvallen for mig sjalv och han knoppar in pa 5 minuter. Man ska passa sig for att ta ut saker i forskott! Men nu har det gatt ett par dagar, sa nu vagar jag minsann skryta lite :)
 
Natterna gar battre och battre. Det har som sagt varit sju svara ar med nattningar och att fa honom att sova hela natten. Vi har nya kramer har hemma. En Dove (hor och hapna) med sheabutter som fungerar utmarkt med hans skinn. Och aven en riktigt fet kram som heter A-derm fran apoteket. Tillsammans med tva oliak Locobase kramer (som ar riktigt feta) ar hans skinn valdigt mjukt och valdigt sallan eksemigt. Ahhhh gud sa skont. Han kunde likna en prickig korv nar det var som varst. Han skrek nar jag smorde in honom for kortision kramen gor ju att det svider och gor ont eftersom skinnet ar sa rott och "skadat".
 
Han kan fortfarande stoka lite om natterna, men ofta ar det bara in med nappen och sa somnar han om. Lite skillnad mot nar han kunde vara vaken ett par timmar under natten. Jag lovar man pallar en kort tid, men efter att ha haft det sa mer eller mindre i over ett ar. Ja, da ar minsta lilla framsteg valbekommet! :) Och Elliott mar ju saklart mycket battre nar han far sova ordentligt och slippa kliandet och smartan. Det kan gora vem som helst tokig.
 
Ikvall ar det tidig sanggang for mig. Det blev sent igar och sen lag jag mest och vred mig. Jakligt irriterande nar man inte somnar, fast man ar trott.
 
Mitt fina busfro :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
mormor

3 på en liten bil!

Svar: Hihi :)
Julgrisen

2013-12-04 @ 21:36:46
Eva Brandt

Så fina ni är bägge två.

Kan undra vad 3:an står för??????????????


Svar: Tack :) Haha, ja det kan man undra. Kanske en liten bebis som gommer sig dar... :)
Julgrisen

2013-12-07 @ 18:34:10
Eva Brandt

Så mysigt. När är det dags?

Svar: Slutet av mars :) Det ar en flicka denna gangen, fast vagar val inte lite pa det till 100 % forran hon val ar ute. Elliott skulle ju ocksa varit en flicka :) Men ut kom minsann en pojke
Julgrisen

2013-12-07 @ 19:54:58
Eva Brandt

Då håller vi tummarna att det är lilla Abi som kommer nu..............

Svar: Haha, ja précis. Fast hon kommer fa ett annat namn. Kanske ha Abagail som extranamn :) Det var ju anda tankt att Elliott skulle heta sa
Julgrisen

2013-12-08 @ 09:28:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0