IKEA

Idag packade vi in oss i bilen och korde till IKEA, jag, Tanja och Elliott. I kundvagnen hamnade dar nya sangklader till lilleman, en korg for hans leksaker, nya bestick, fler tallrikar som taler att bli kastade i golvet och annat plock. Aven dem obligatoriska varmeljusen och ett par julblommar slank ner. Elliott hade kafferep pa barn/baby avdelningen. Han bjod aven in fler gaster (bara av det kvinnliga slaktet). Sen moblerade han om och monterade bort vasken i ett  av leksakskoken. Da tyckte jag att det var dax att vi skulle ga vidare.
 
I detta nu ligger lilleman och sover gott i sangen med sin krokodil och kanin. Jag ater chokladbullar och suktar efter ett glas vatten.
Imorgon ar jag barnledig tills lordag. Da ska jag slanga massa skrap, ga ner med julladorna i forradet och borja moblera och andra om har hemma. Jag ska gora Elliotts rum Elliott sakert. Sa att han kan leka och harja dar inne hur han vill. Och alla hans leksaker ska fa flytta in dar.
 
Laga mat ar livet!
Ur vagen mamma, har kommer jag!
Kanske inte helt nojd med nya haklappen..
What's this about mamma??
 
 
 
 
 


Kommentarer
mormor

Du får göra IKEA Elliottsäkert till nästa gång.

Svar: Haha, ja det ar all ide
Julgrisen

2013-12-12 @ 22:54:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0