Julgranspynt

Hemskt vad bloggen blivit aktiv. Jag hinner knappt sjalv med. Jag och Elliott satte upp julgranen i eftermiddes. Lilleman var hjalpsam och strodde granglittret overallt (vi har en bla metallic glittrig gran) och sen avslutade han med att ta en glaskula och slanga den i golvet. Sen sa fick han minsann inte hjalpa till. Han fick kora sin leksaker i skottkarran istallet. Men det gick ingen nod pa honom.
 
Nu haller jag minsann kvall. Jag ska kolla pa "Identity theif" och eventuellt ata upp den jakla Ben&Jerry glassen som ligger och tar plats i frysen. For den som ar intresserad saljs det tva Ben&Jerry for 70 kr pa ICA (Kvantum).
 
 
 
Puss pa dig mamma.
 
Puss vid granen
Tjuvar min nasa
Sen fick han viktigare saker for sig
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0