Premiar i snon

Idag vaknade vi upp till ett vitt och alldeles vindstilla landskap. Skont som omvaxling efter den forbannade stormen som holl oss i ett fast grepp i tva dagar. Nar vi pallrade oss upp strax efter 8.30 sa sag Elliott att det var alldeles vitt utanfor fonstret. Ohhhhhooohhhh var hans forsta kommentar. Allt som ar nytt ar spannande. Efter frukosten byltade vi pa oss klader och letade fram pulkan i forradet. Han visste direkt vad det var fragan om. 40 min senare var det en helnojd unge och en genomsvettig 25 aring som begav sig in igen. 
 
Nu ligger lilleman och sover middag. Jag ska snart gora lite spaghetti carbonara utan agg och parmesan till lunch. Det blir Oatly havregradde istallet, har aldrig provat pa det forut. Men det blir nog bra. Har hemma ar vi inte krasna.
Jag hade tankt att vi skulle passa pa och leka vidare ute i snon i eftermiddag igen, men det har faktiskt borjat blasa igen... Vi far se om det stoppar oss senare.
 
 
Mycket koncentrerad Elliott
Kom igen mamma!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0