Alskade unge

Jag sitter (som vanligt) pa tradera och lagger ut annonser. Dem sista grejerna som aker ut nu. Puh. Jag har val fatt ca 1000 kr hitintills. Ca. 15-20 annonser kvar sa det kanske blir lite mer klirr i kassan :)
Det har varit ganska mycket jobb med dem, for allt det jag lagt ner sa ar det kanske inte vart 1000 kr. Men pengar ar pengar. Och lite kul tycker jag trots allt att det ar. Ni far se lite fina bilder pa min smelletolle, for jag ska fortsatta med alla bebiskladerna och sen packa ihop, katter, klader osv. For i eftermiddag aker vi till Junigarden.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma, Mormor, Netti

Haha han är då för söt... Ja men visst blir det pengar, och det är ju bättre fler bebisar kan ha glädje av de jobb du lägger ner ;) Ha de gott.

Svar: Precis, och det ar ju trots allt aldrig fel med pengar :) Detsamma
Fiskfjället

2013-02-11 @ 18:57:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0