Bad med vara smattingar

Idag har vi varit pa Karlslundsbadet med Sandra, Leia, Bodil och sa jag, mamma och Elliott. Och vara badbollar alskade det. Snubbo gillar att bada och plaska i vanliga fall. Och detta var inget undantag. Och lilla madam Leia var ju med som ar favvisen. Plus en massa andra barn och annat kul att titta pa. Mamma knappte manga fina bilder. Vi lag och plaskade i barnpoolen i nastan tva timmar. Jag simmade 200 m ocksa. Lite nytta far man ju gora. Nasta vecka bestamde jag och mamma att vi ska dit igen, sa dem som vill far folja med.
 
Just nu sitter jag som pa nalar, Robert ar pa en arbetsintervju for ett nytt jobb. (Kanske sager sig sjalv). Han borde vara klar snart. Och mycket talar att han far det. Mer betalt och mer normal arbetstid. Jag, lilleman och katterna haller tummarna. Kanske mest jag om vi ska vara petiga. Katterna ligger och sover pa soffan och Elliott leker i sin gastol haha.
 
Min lilla badkille
Arets leksak?
Lilleman tror att han kan bestamma.. Lycka till sager jag bara :)
Coole blicken
Gott med fingrar
Min finaste snubbolini
 
 
Hahaha sotnos
Glidaren
Hahahaha
"
Farmor stanker vatten, sadar kul tycker Leia
Fingrar, fingrar och fingar :)


Kommentarer
Netti

Åååh vilka härliga bilder =)

Svar: Visst är det :) Våra fina små ungar
Fiskfjället

2013-02-05 @ 17:57:04
Bodil

Härlig em o underbara bilder
Säg till mormor Inga, hon vill säkert med nästa torsdag

Svar: Ja, det var det minsann :) Okej, ska höra med henne om hon vill med :)
Fiskfjället

2013-02-05 @ 18:20:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0