Badat pa Karlslund

Idag blev det bad pa Karlund igen. Mormor och Tanja var med denna gangen. Mamma ar sjuk och Bettan borjade jobba strax efter lunch sa det var inte lont att hon foljde med.
Elliott alskar att bada. Det var inte lika mycket folk som sist. Vilket var skont. Men desto fler smabarn/bebisar. Kul tyckte Elliott. Jag tog med en "nyckelknippa" som han leker med och i mitten sitter en kula som han bet pa. Han sag ut som en hundvalp med en leksak i munnen. Han "bet" fast den i munnen och satt sen och syssla med annat, sag valdigt kul ut. Jag simmade lite, med betoning pa lite, 200 meter :) Battre an inget :)
Just nu tar vi igen oss pa soffan. Jag tog tag i hemmet och dammsugade och tvattade golvet. Katter och annat tjafs stokar ner har.
 
Igar var vi i Lund hos Angelica och Daniel. Jag, Tanja och lilleman. Dem bjod pa falukorv i ugnen. Det var valdigt lange sedan jag at det. Och lilleman fick sitt fina gungefar som Angelica kopt. Gissa om Elliott gillade det. Tyvarr kan man inte lamna honom obevakad pa det, han skulle trilla av valdigt latt. Nar han kor runt i sin stol sa kor han pa Charlie (som han heter) och drar honom i oronen och ar allmant superlycklig.
 
Och igar var ju aven forsta gangen vi var pa baby rytmiken med Sandra och Josefine samt Leia och Noel. Elliott blev lite osaker ett tag och gjorde ledsna minen, men det blev snart bra igen. Och han tyckte det var sa kul att ligga i en ring med alla andra bebisar och kolla pa skynke som alla tossiga forldrar lekte med ovanfor bebisar. Hade det inte varit for att dar var en skock ungar hade nog folk tyckt att man inte kanske var sa klar i knoppen :) Efterat hangde vi pa babycafet i en timme. Lite grot slank ner trots att det var sa mycket kul att titta pa.
 
Jag & Charlie
Superglad!
Min fina groda
Suuuuperkul
Sa himla kul
Lilla hundvalpen
Jag o moster Tanja
Hahaha min lille fis
Tolle-molle
Mina snubbo
<3
Badbollen


Kommentarer
Mormor

Lille badboll. Nu är er sommar räddad. <3

2013-02-14 @ 19:07:25
Josse

Ja, gud. Tank om snubbolini inte hade kunnat bada i poolen..

2013-02-14 @ 20:28:30
URL: http://julgrisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0