Det eviga stadandet

Jag har ingen storre lust att stada idag. Huset ar i stort behov av dammsugning och en allman uppstadning av saker som ligger overallt. Smellman ma inte kunna ga, men fan vad han kan stoka ner. Han har strumpor overallt, kan handa att nagra av dem ocksa ar mina. Leksaker, nappar, vattenflaskor. Addera till lite papper, nagon rakning, pysselsaker till brollopet, pennor, skrap och KATTHAR.
Jag har sagt till katterna otaligt manga ganger att stada efter sig. Men lyssnar inte heller, utan sprider katthar, kattmat och leksaker overallt.
Jag har minsann inte det latt. Under tvbanken ser jag en Smelleleksak och en strumpa. Tvivlar ganska starkt pa att Smello slangt av sig den dar. Tror snarare att han och katterna ligger i maskopi att stoka ner ihopa. Han lamnar strumpor eller annat kul som katterna sen far runt med och stokar omkring annu mer. Och vid dammsugning drar man sen fram en mycket dammig strumpa eller napp.

Jag vill inte ha ett hem som ser ut som ett inredningsrepotage, men ett ICA kuriren hem vill jag iallafall ha. Sadar lagom har-bor-nagon-stokigt. Inte har-bor-23-personer-stokigt.
Det ar tur att jag har diskmaskin och tvattmaskin i hemmet. Vad hade jag gjort annars?
Han har kampat i flera dagar att dra ut Monopol spelet som ar i ett av facken pa TV banken. Och haromkvallen sa fick han tag i det och tyckte vi skulle spela. Direkt pa golvet, om man ska tyda hans hintar med pengar och hus som ligger dar.
"Det var inte jag, det var katterna"
Superglad, for jag kollar pa film med mamma.
Fina fisen!
Dem kan vara tunga att dra ut, men det var val inget, sa Elliott.
Mycket spannande. Fa se hur kul det blir nar jag kommer hitta skedar och annat krafts overallt istallet for strumpor..


Kommentarer
Mormor

Anställ städerska! Elliott njuter av livet. Kolla runt överallt. <3

Svar: haha, ja det hade varit nagot.
Fiskfjället

2013-02-17 @ 22:32:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0