Eksem

Min stackars lille Elliott hade svårt att somna idag. Först trodde vi att det var klorvattnet som trots allt gav honom utslag. Men det borde ha kommit redan när han var i vattnet eller strax efter att han kommit upp.
Vi tänker ett par ögonblick innan vi kom på det, jag köpte jordgubb/äpple puré på ICA när vi körde hem. Eftersom han inte reagerat på äpple så måste han fått en reaktion av jordgubbar. Jag ska ge honom imorgon och se om det blir samma reaktion. Himla typiskt :/ Men lite, lite skönt för då kan vi bada i nästa vecka, utan problem. Men det är aldrig kul om han skulle få allergi mot det. Tänk vad han skulle gå miste om! Jordgubbar. Världens godaste bär.
 
Han sover iallafall gott i min säng nu, och jag ska göra honom sälle efter lite tandborstning. Imorgon är det babyrytmik och babycafé som gäller med Sandra och Josefine + bebisar. Efter det ska vi göra ner till moster Angelica i Lund och äta lunch. På torsdag ska jag och lilleman vila oss. Då har vi haft full rulle två dagar i rad.  På lördag är det moster Tanjas tur att lillemanna sig. Det blev en ganska aktiv vecka detta.
Jag bara hoppas att Elliott sover hyfsat gott i natt, jag behöver lite sömn om vi ska orka hela dagen i morgon.
 
Natti natti.
 
En ny liten Elliott, bredvid mammas fortfarande svullna mage. Tänk att han 6 månader senare skulle jäsa i poolen på detta viset? :) Min finaste lilla skatt!
 


Kommentarer
mormor

Jag är vaken! Skynda dig ner!

2013-02-05 @ 22:34:49
Sandra

Fick han någon mer reaktion på jordgubbarna idag?

2013-02-06 @ 20:59:01
URL: http://www.sandralindell.blogg.se
Josse

ja, det fick han. nu sitter han har i mitt kna och ar trott och det kliar :(

2013-02-06 @ 21:25:54
URL: http://julgrisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0