En lugn dag

Jag sitter och vilar mig och skypar med Robert i detta nu. Lilleman traskar runt i sin gastol och har allmant kul. Potatisen star i ugnen och rostar sig. Min ryggbiff som jag hittade i frysen ligger och drar at sig av kryddorna. Det har varit en lat och slo fredag. Min hals borjar gora lite ont, inget fenomen kanske med tanke pa att var och varannan manniska verkar vara sjuka. Sa antar att det ar var tur nu. Men jag vill VERKLIGEN inte bli sjuk. Blev i princip av med min forkylning precis. Och inte vill jag dra pa mig en ny nu. Ingen vill val nagonsin bli sjuk. Men med en liten kotte som jag dessutom ar ensam med da Robert ar i London. Ja, da ar det extra jobbigt. Ingen som tar hand om stackars mig om jag blir sjuk :(  
 
Idag har vi bara varit hos vara nya grannar Rebecca och Wictor och fikat. Angelica kom ocksa pa besok fran Lund. Alltid trevligt att traffas allihopa. Snubbo hade med sig sin gastol over sa han kunde fara omkring dar. Egentligen skulle vi akt och handlat lite nodvanigheter pa Coop och OB. Men det far vara till en annan dag.
 
Min lille odaga
Min fina son!
 
 


Kommentarer
Annika

Fin blogg :)

Svar: Tack :)
Fiskfjället

2013-02-16 @ 12:46:18
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0