Klok som en bok

Ibland ar det inte alltid sa kul att laga mat, man har kanske ingen lust eller oppnar och stanger kylen/frysen 30 ganger, innan man konstaterar att jag "har inget att ata". Men visst har man det, men fantasin satter val stopp for det kreativa tankandet. Sa jag gjorde slag i saken och skrev en matlista for veckan. Bettan och Wictor kommer sakert tro att det ar deras ide nu :) Jag kan val lata dem tro det da. Men jag hade funderat pa det da och da, men aldrig kommit till skott.
 
Denna veckan ser min matlista ut sahar, kan handa att jag skiftar dagar pa maten. Sondagens raggmunkar (fraga mig inte hur jag blev sugen pa det) kommer bli en utmaning. Kommer dock inte ata flask, utan klipper bacon i smabitar. Det tycker jag ar godare. Forsta och enda gangen slutade mitt expriment i branda skosulor, bade till smak och utseende. Jag har aven skrivit vilken sida receptet ar i kokboken. Har snackar vi framforhallning. Snart kommer jag val borja kopa aktier, tvatta av alla lister i lagenheten och kratta i tradgarden ocksa. Vem vet hur detta ska sluta?
 
 


Kommentarer
Mamma

Jäkla humor du har, det kommer du långt med. Trevlig läsning. Sov gott. <3

2013-02-28 @ 21:33:40
Josse

Hihi :)

2013-03-01 @ 13:42:51
URL: http://julgrisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0