Tradera auktioner

Himmel och pannkaka vad mycket klader jag har ute pa auktion. Har 58 auktioner ute och nagra till ska upp. Gjorde ett jatteryck nagra kvallar och fick ut det mesta. En del gar ut imorgon och en resten nasta helg. Ett tips. Lagg ut auktionerna pa sondag eftermiddag/kvall. Inte for sent pa kvallen. Lagom vid 17-20. Den tidpunkt da flest har tid att sitta vid datorn och buda. Sen kollar dem pa sondagsfilm. Det ar vad jag lart mig efter 6 ar pa tradera.
Och ett annat tips om man vill fa nagot gjort sa ska man logga ut fran facebook. Har inte varit inloggad under tiden jag lagt ut annonser och det gick med en valdans fart. Men det galler val ocksa nar man sysslar med nagot viktigt pa datorn. Vips sa har facebook snott en timme av ens liv for att man "bara skulla kolla lite".
 
 
Pakethogar klara att levereras. Lite trakigt om nagon vinner flera auktioner, men da far jag val packa om dem. Det brukar inte bara sa vanligt att en person vinner flera. Tur inte lilleman ar liten annu, dessa hogar hade vart uppackade i ett nafs.
 
 
 


Kommentarer
Bodil

Shit vad duktig du är :)

2013-02-03 @ 00:15:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0