Vackert vader

Facebook svammar over av folks uppdateringar om det fina vadret. Men idag gor det inget, for det har varit riktigt underbart varvinter vader. Pa schemat stod babyrytmik och babycafe (dagens hojdpunkt enligt Elliott), som for ovrigt var kul och ratt sa lugnt idag. Inte sa manga bebisar som det brukar vara. Smellan ar lite osaker i borjan och gor ledsna minen :( ett par ganger. Men efter att fa krama mamma och sitta i mitt kna sa blir det en glad :) istallet.

Vi gick en svang med Sandra och Leia i stan, det blev bara fonstershoppande for min del. H&M har fatt mycket fint till var/sommar for alla smaglin. Sedan traskade vi tillbaka i varsolen och bjod in oss till Bettan och gjorde vafflor. Jag blev extremt sugen pa det efter att last i deras nya kokbok och sett en bild pa vaffelskrallena.
Saklart var det alldels for fint vader for att sitta inne i, sa vi gick pa en lang promenad till. Alltid skont att komma ut och stracka pa benen, dock gor min karringahoft ont. Varfor? Jag vill satta fras med min traning igen. Kom av mig i forkylningstider och nu retas min hoft med mig.

Kvallskvisten ar nu runt hornet och det ar fortfarande ljust. Varen ar den mest upplyftande arstiden, man ar sa trott pa vintern och morket. Aven om man inte ska ta ut nagot i forskott, vi har fortfarande mars kvar att beta av.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0