2012

Detta ska ju saklart vara for 2012 och inte for dem 8 dagarna som varit hitintills pa detta aret :)

 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Jag fodde barn.

 

Har du några nyårslöften? - Hm, tycker egentligen sant ar rent trams. Men jag maste sluta lagga min stumpor overallt. Ful ovana.. :)

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - 2012 var varsta babyboom aret. Nagra vanner fick barn och  flera i min omgivning som ocksa fick barn.  

 

Vilka länder besökte du? - Danmark, Tyskland, Belgien, Frankrike, Holland, och England.

 

Vad önskar du att du gjort mindre? - Ingen aning.

 

Bästa minnet från 2012? - Nar var fina lilleman kom till varlden.

 

Bästa köpet? - Var nya Jeep som Robert kopte. Jag har shoppat/handlat sa mycket sa jag vet inte vilket som skulle vara bast.

 

Vad spenderade du mest pengar på? - Elliott och mat.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Min fina familj gor mig riktigt glad.

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ingen skillnad.

 

Favoritprogram på TV? - Revenge och har i England har jag fastnat for Ugly Betty.

 

Är det något du saknade 2012 som du vill ha år 2013? - Ja, mer somn!!!!

 

Vad ser du mest framemot med år 2013? - Att spendera tid med min familj och aka pa var forsta semester.

 



Kommentarer
Mormor

Ja, det är en massa du har hunnit med i år.

2013-01-08 @ 18:36:48
Josse

hahahah, jag orkade inte andra fragorna. Men man kan val hinna mkt pa 8 dagar :)

2013-01-08 @ 18:57:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

julgrisen

Alla mina analyser!

RSS 2.0